.
Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:168940
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ražotājiem piemīt noteiktas tradīcijas. Tās ir ražotāju lielākais izaicinājums. Cilvēku pagātnes pieredze ar zīmolu ir praktiski visnozīmīgākie faktori nākotnes izvēlēs. Kvalitāte un citu cilvēku rekomendācijas ir ietekmējošie faktori zīmola izvēlē.
Zīmols jeb brends radies 19.gs. beigās, kad palielinoties konkurencei un paplašinoties tirgum, tirgotāji nolēma saviem produktiem pievienot atšķirīgas zīmes, lai atšķirtu no citiem produktiem. Produktiem sāka dot vārdus, prezentējot tos, lai aizsargātu to ekskluzivitāti.
Brends nozīmē vārdu, zīmi, terminu, dizainu, to kombināciju apvienojums, kas paredzēta produkta vai pakalpojuma indentificēšanai un atšķiršanai no citiem produktiem.
Zīmols ir viens no reklāmas nozīmīgākajiem elementiem, kā ietvaros nepieciešams celt zīmola vērtību.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1138657
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties

Mēs izmantojam sīkdatnes. Turpinot lietot šo mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk.