Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:210148
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Veidojot reklāmu ir svarīgi noteikt tās mērķauditoriju, tikpat svarīgi ir izprast konkrētās mērķauditorijas motivāciju.Jo visas cilvēka darbības ir saistīts ar viņa motīviem, tas ir tas, kas cilvēku pamudina uz konkrētu rīcību. Dažādās dzīves situācijās cilvēka rīcības motīvi var būt dažādi un tie ir cieši saistīti ar cilvēka vajadzībām.
Lai reklāma būtu veiksmīga un dotu vajadzīgos rezultātus, ir svarīgi izpētīt, kā rodas šie motīvi, kas cilvēkus pamudina, vai tie ir emocionālie, racionālie, bioloģiskie vai kādi citi motīvi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties