21.1. Reklāmas būtība un loma sabiedrība
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Piemēram, 1991. gadā ASV tirgū uzņēmumi reklāmai iztērēja gandrīz 126 mljrd. dolāru [lļ. Starp reklāmdevējiem ir ne tikai uzņēmēji, bet ari bezpeļņas organizācijas, nevalstiskas organizācijas, budžeta organizācijas u.c., kas vēlas informēt sabiedrību par savu darbību un sasniegumiem.
Lielākie desmit reklāmdevēji Latvijā attēloti 21.1. tabulā. To kopējais pasūtījumu apjoms pārsniedz 30% no visām reklāmas izmaksām Latvijas tirgū aplūkotajā laika periodā. Ar katru gadu reklāmas pasūtījumu skaits un apjoms palielinās.…