Pieņemsim, ka uzņēmuma līdzšinējā gada peļņa ir 15 000 Ls un mērķis ir, ieguldot reklāmas pasākumos 4000 Ls, ilgtermiņā panākt 30% izaugsmi, jeb + 45000 Ls, respektīvi, pēc diviem gadiem gadā uzņēmumam jābūt 19 500 Ls lielai peļņai. Ņemot vērā to, ka uzņēmums ir mazs, tad tajā strādā 3 cilvēki – direktors=grāmatvedis, mārktinga speciālists=pārdevējs un kurjers jeb sagādnieks, kurš piegādā pasūtītās datorspēles.
Pirms reklāmas izveides ir jāsāk ar tirgus izpēti. Jānosaka tirgus lielums, konkurenti, to piedāvāta produkcija, veidotās akcijas, reklāmas, cenas, klientu loks, mājaslapas, pakalpojuma kvalitāte, pircēju atsauksmes, internet pieejamība un citi faktori. Nākamais solis ir noteikt mērķaudotoriju, uz kuru reklāma tiks orientēta, tie var būt dažāda vecuma, dažādās pilsētās. Aktīvākie datorspēļu spēlētāji ir cilvēki vecumā no 3 – 20 gadiem, bet pircēji ir to vecāki, tapēc, lai noteiktu cenu, ir jāzin +/- vidējie nodarbināto laužu ienākumi.
Uzņēmumam jādarbojas internet vidē, tātad tam jābūt internet veikalam ar labi saprotamu un pārskatāmu mājaslapu, bet ja tās nav, tad izmantojot piemēram http://www.ecube.lv pakalpojumus, to iespējams izveidot.
…