Redaktora darba menedžments ir ļoti specifisks un sarežģīts, jo dažkārt redaktoram jāizdara grūta izvēle starp izdevuma stratēģiskajiem mērķiem un tā atbilstību realitātei un lasītāju vajadzībām.
Piedāvātā materiāla raksts aplūko redaktora stratēģijas, kas atklājas MAMM žurnāla publikācijās par krūts vēzi un tā slimniekiem. Atzīmējot interviju novērojumus, autors diskutē par specifiskām redaktora lēmumu pieņemšanas pazīmēm divās vēža diskursa jomās: medicīnas informācijas prezentācijā un izdzīvotāju identitātes portretēšanā. Šīs pazīmes ir saistītas ar īpašu organizāciju, kulturālām un ideoloģiskām ietekmēm.
Raiens, savā darbā „Strugling to Survive” pētot redaktoru lēmumu pieņemšanas procesu, uzdod sekojošus jautājumus, kas jānoskaidro izpētes laikā:
1.Kāda ir redaktoru filozofija un komunikācijas vētījumi (žurnāla konsistences formula) par vēža diagnozi, par ārstēšanu?
2.Kā organizatoriski, kulturāli un ideoloģiskie faktori ietekmēs redaktora lēmumu pieņemšanu, pozitīvi vai negatīvi?…