Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:928758
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.1 Organizēšanas būtība
Organizēšana ir organizācijas resursu koncentrēšana, sadale un koordinēšana, lai realizētu noteiktus plānus un sasniegtu organizācijas mērķus.
Jebkura pakalpojumu sniegšanas vai ražošanas uzņēmuma mērķis ir peļņas iegūšana un ar to saistītie rādītāji: rentabilitāte, darba ražīgums.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, jebkuram uzņēmumam ir jārada tāda uzņēmuma darba organizācija, kura ļaus uzņēmuma darbiniekiem kvalificēti un efektīgi ražot preces.

Eksistē četri kopēji pamataspekti, jebkurai organizatoriskai darbībai:
1.Preču ražošanas un pakalpojumu sniegšanas mērķis un tā sasniegšanas uzdevumi;
2.Tāda uzņēmuma darba organizācija, kas ļauj veiksmīgi pildīt tā funkcijas;
3.Ražošanas procesu veidi un prasības to organizēšanai;
4.Pamatprincipi ražošanas problēmu atklāšanā.

Ražošanas organizēšanu apskata procesā:

Ieeja Izeja
Izejvielas Ražošana Gatavais produkts


1.Vienas organizācijas izeja var būt otras organizācijas ieeja un otrādi.

Šo procesu var raksturot piemērs:
Trīs firmas ražo atšķirīgu produkciju, bet tomēr ir cieši saistītas. Pirmā firma ražo tērauda loksnes, kuras iepērk otra firma, kura ražo gultņus. Otrā firma apstrādā šīs loksnes un piemēro savām vajadzībām, izgatavojot gultņus ar gumiju. Šo produkciju iepērk trešā firma, kura nodarbojas ar tekstilrūpniecību. Gultņus ar gumiju tā savā ražošanas procesā uzstāda iekārtās. Arī ar starp trešo un pirmo firmu var būt noslēgts līgums, piem., trešā firma piegādā pirmajai firmai tekstilizstrādājumus.

2.Jānodrošina saikne starp piegādātāju un patērētāju.

Tas nozīmē, ka gan materiālu un komplektējošo izstrādājumu piegādātājus, gan gatavās produkcijas patērētājus vajag ieinteresēt slēgt līgumus tieši ar attiecīgo ražošanas uzņēmumu.
Šajā procesā paredz, ka izstrādājuma cena, kuru saņem patērētājs no piegādātāja, ražošanas procesa gaitā palielinās un to kompensē patērētājs. Citādi uzņēmums nav dzīvotspējīgs.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties