Vērotās stundas analīze:
Stundas sākumā skolnieki nostājas vienā rindā lai sasveicinātos ar skolotāju.
Tālāk seko iesildīšanās vingrojumi: skolnieki soļo viens aiz otra kolonnā pa vienam, skolotaja soļo centrā un rāda dažādus vingrinājumus, skolnieki atkarto.
Tad seko stundas galvenā daļa: skolotāja paskaidro skolniekiem ko šodien veiks stundā.
Skolotāja skolniekus sadala 4. apakšgrupās, pati atrodas labi pārredzama visiem skolniekiem vietā un demonstrē uzdevumu:
• rāpot balstoties uz ceļiem;
• rāpot balstā uz ceļiem un apakšdelmiem;
• rāpot balstā tupus;
• rāpot balstā saliecoties, kājas nedaudz saliektas.
Rāpošanas virzieni var būt brīvi – uz priekšu, atpakaļ sānis, pa labi, pa kreisi.
Kuram skolniekam neiznāk pareizi veikt uzdevumu skolotāja pieiet un palabo, paskaidro individuāli.
Tad pāriet pie nakošā uzdevuma rāpšanās pa vingrošanas solu.
Skolnieki atkal strādā grupās.
Seko uzdevumi:
• rāpties pa sola virsu;
• rāpšanās balstā uz ceļiem, liekot uz priekšu viennosaukuma roku un kāju;
• rāpšanās balstā uz ceļiem, liekot rokas vienlaikus, bet kājas pārmaiņus.
Stundas nobeiguma daļā (10.min) skolotāja piedāvā skolniekiem stafeti ar tiem elementiem, kurus šodien stundā apguva – rāpošana, rāpšanās. Vielas nostiprināšana.
Stundas beigās skolnieki nostājas vienā rindā un atvadās no skolotājas.
Secinājumi
Prata uzklausīt skolniekus.
Guva skolnieku uzticēšanos.
…