Uzņēmuma uzdevumi tuvākajiem 3 – 5 gadiem.
Kā galvenie uzdevumi, lai sasniegtu izvirzītos mērķus ir izvirzīti:
1. Izveidot interneta adresi (interneta veikalu), kurā būtu iespējas iegādāties mūsu veikalā nopērkamās preces, ar pasta starpniecību, gan pašiem Rīdzeniekiem, gan cilvēkiem, kuri atrodas ārpus Rīgas. Tas palīdzētu aptvert ārpus Rīgas dzīvojošo auditoriju un tos cilvēkus, kuri dzīvo ārpus Latvijas.
2. Veicināt uzņēmuma un veikala preču atpazīstamību, kas palīdzēs saglabāt tirgus daļu. Lai veiksmīgāk veicinātu atpazīstamību, aktīvāk pievērsties sevis popularizēšanai sociālajā un interneta vidē. Veidot kādu labdarības akciju trūcīgajām ģimenēm un bērnu namiem.
3. Iepazīstināt visus uzņēmuma darbiniekus ar izstrādātajiem uzņēmuma mērķiem un stratēģiju, turēties pie tiem. Šī darbība veicinātu darbinieku saliedētību, atsaucību, labāku komandas kopējo darbu un lielāku iespēju tam, ka ātrāk tiks sasniegti izvirzītie mērķi.
4. Censties uzlabot produktu kvalitāti, pārāk nepaaugstinot cenu un izmaksas. Ik pēc noteikta laika, no jauna izskatīt un izvērtēt piegādātāju piedāvājamo sortimentu, jo varbūt ir iespēja iegādāties ko vēl kvalitatīvāku, krāšņāku, patīkamāku un finansiāli izdevīgāku nekā līdz šim.
…