Kādi ir iemesli, kādēļ sievietes izvēlas nodarboties ar prostitūciju. Domāju, ka galvenais iemesls ir neapmierinošais materiālais stāvoklis – sieviete, lai arī neatbalsta šādu profesiju, tomēr nodarbojas ar prostitūciju, jo citādā ceļā viņa naudu nespēj iegūt. Varbūt prostitūcija ir morāli attaisnojama īstermiņā – sieviete, nonākusi bezizejas stāvoklī, uz kādu laiku sniedz intīmos pakalpojumus, lai nodrošinātu sev iztiku un mājokli, līdz brīdim, kad tomēr atradīs citu darbu.
Otra nevēlamā un neētiskā parādība ir prostitūcijas saistība ar noziedzīgo pasauli. Saka, ka tā esot viens no lielākajiem organizētās noziedzības ienākumu avotiem. Tā kā noziedzība pati par sevi ir ne tikai amorāla rīcība, bet arī krimināli sodāma darbība, tad arī prostitūcijai, kā tās maizes devējai tiek uzlikts nevēlamības un amorālības zīmogs.
Ja prostitūcija būtu tikai pēc labprātības principa (cilvēks objektīvu apstākļu dēļ pats izvēlas šādu ceļu), tad tas ir saprotams. Kādi ir iemesli, kādēļ sievietes izvēlas nodarboties ar prostitūciju. Domāju, ka galvenais iemesls ir neapmierinošais materiālais stāvoklis – sieviete, lai arī neatbalsta šādu profesiju, tomēr nodarbojas ar prostitūciju, jo citādā ceļā viņa naudu nespēj iegūt. Varbūt prostitūcija ir morāli attaisnojama īstermiņā – sieviete, nonākusi bezizejas stāvoklī, uz kādu laiku sniedz intīmos pakalpojumus, lai nodrošinātu sev iztiku un mājokli, līdz brīdim, kad tomēr atradīs citu darbu.
Otra nevēlamā un neētiskā parādība ir prostitūcijas saistība ar noziedzīgo pasauli. Saka, ka tā esot viens no lielākajiem organizētās noziedzības ienākumu avotiem. Tā kā noziedzība pati par sevi ir ne tikai amorāla rīcība, bet arī krimināli sodāma darbība, tad arī prostitūcijai, kā tās maizes devējai tiek uzlikts nevēlamības un amorālības zīmogs.
Ja prostitūcija būtu tikai pēc labprātības principa (cilvēks objektīvu apstākļu dēļ pats izvēlas šādu ceļu), tad tas ir saprotams. …