1.SADAĻA – PROJEKTA APRAKSTS
1.1. Projekta kopsavilkums: projekta mērķis, galvenās darbības, ilgums, kopējās izmaksas un plānotie rezultāti
(informācija pēc projekta apstiprināšanas tiks publicēta):
Izveidot darbinieku iekšējās komunikācijas un pārvaldības veicinošu programmu, kuras ietvaros tiks rīkoti dažādi semināri, kuros piedalīsies dažādi profesionāļi un uzņēmuma personālvadības pārstāvji. Tā mērķis ir pieredzes apmaiņa darbinieku pārvaldībā, galveno problēmu noteikšana un to iespējamā risināšana. Pieredzes iegūšana par konkrētām situācijām, lai uzlabotu darbinieku saliedētību, savstarpējo komunikāciju, un beigās darbinieki spētu veikt savus pienākumus un uzņēmuma izvirzītos mērķus. Darbinieki nespēj sasniegt uzņēmuma izvirzītos mērķus, jo uzņēmumā ir pārāk slikta darbinieku savstarpējās sadarbības stratēģijas, kā arī netiek veikti savstarpējās komunikācijas veicināšanas pasākumi.
Projektā plānotās darbības:
• Veikt darbinieku apmācības
• Noteikt uzņēmuma darbinieku pārvaldībā galvenās problēmas un izstrādāt risinājumus
• Uzņēmuma iekšējās komunikācijas un darbinieku sadarbības veicināšana
Galvenās aktivitātes: Klientu piesaiste, Profesionāļu piesaiste, Pieredzes apmaiņa.
Projekta ilgums-12 mēneši.
Projekta sākuma datums: 01.04.2019
Projektu beigu datums: 01.04.2020
Kopējās izmaksas: 128520 EUR
Uzsākot projekta realizāciju izvirzītie termiņi ir šādi:
• Pēc pus gada klientu pieaugumam jābūt 15% apmērā,
• pēc gada – 30% apmērā
…