2. Projekta alternatīvu sākotnējā koncepta izstrāde
Sākotnējā koncepta izstrāde un termiņu plānojums
I. Projekta starts
• Jāiegūst starta kapitāls;
• Jānodibina SIA;
• Jāizstrādā biznesa plāns;
• Izstrādāt sadarbības plānu ar Radio SWH.
II. Projekta plānošana
• Tāmes sastādīšana;
• Telpas;
• Iekārtas;
• Darbinieki.
III. Izpēte
• Konkurentu analīze (2 nedēļas);
• Tirgus analīze (3 nedēļas);
• Mērķa auditorijas analīze (3 nedēļas);
• Likumdošana (1 mēnesis);
• Reklāmu izvietošanas iespējas (2nedēļas);
• Cenu līmenis (1 mēnesis);
• Telpu atrašana (1 mēnesis);
• Atbilstošā aprīkojuma iegādes iespējas (3 mēneši);
IV. Pamatkoncepcija
• Balstoties uz tirgus izpētes datiem, izvērtēt atbilstošu darbinieku pieejamību un nolīgšanu.
• Balstoties uz cenu līmeņa izpētes datiem, izveidot piedāvājumu cenrādi.
• Balstoties uz reklāmu izvietošanu iespējām, izveidot atbilstoša formāta reklāmas.
• Balstoties uz telpu izpēti, izvēlēties atbilstošāko piedāvājumu projektam.
• Balstoties uz atbilstošā aprīkojuma iegādes iespējām, izvēlēties atbilstošāko piedāvājumu projektam.
…