Kļūdas, kas tiek pieļautas rakstot projektu ir daudz nopietnākas nekā vairums spēj iedomāties. Mūsdienās, kad mēs saņemam daudz rakstītā vārda paraugus, tie nereti izraisa apnikumu, pat nepatiku (īpaši ja tā ir pārāk daudz vai neprasmīgi pasniegtā veidā - tās ir grāmatas, brošūras, laikraksti, žurnāli, zīmes, e-pasts, vispasaules tīmekļa informācija, reklāma utt.). Projekta izvērtētāju sajūtas var būt līdzīgas.
Grūti iedomāties, cik daudz nākas lasīt projektu pieteikumu vērtētājiem, ja ikviens no mums saņem daudz piedāvājumu - reklāmas. Ja neesat to ievērojuši, tad pavērtējiet savas pasta kastes saturu - parasto vai e-pasta. Projektu finansētājiem konkurējošu projekta iesniedzēju, parasti ir ļoti daudz. Sava veida veiksmīga Jūsu projekta „reklāma” ir tā precizitāte, pārskatāmība, aktualitāte, tas ko un kā runājat par lietas būtību un ieguldītais darbs. Tāpēc Jūsu projekta izstrādei jābūt maksimāli pārdomātai tāpat kā jārada labu pirmo iespaidu par Jūsu darbu - projektu.
Kā to izdarīt?
1.Jādod projekts izlasīt un novērtēt gan ieinteresētai personai, gan cilvēkam no „malas”
2.Ikvienam teikumam jābūt tik pārdomātam cik tas ir iespējams
3.Jo detalizētāks plāns, jo labāk…