Svarīgi izprast sarunas laikā klienta vajadzības, tāpēc darbiniekam jābūt izpratnei par cilvēka psiholoģiju, jo kā zinām pārdošana ir psiholoģiski smags process. Tikpat svarīgi cik runāt ir arī prasme klausīties, ne velti ir teiciens „runāšana ir sudrabs, klusēšana – zelts”, tādejādi sarunas laikā īpaši pievēršot uzmanību klienta vēlmju izzināšanai un saprast, kurš produkts vai pakalpojums spēs apmierināt klienta vajadzības. Ņemot labās prakses piemērus ir svarīgi parādīt klientam, kā produkts apmierina viņa vajadzības, nevis stāstīt par produkta īpašībām. Labumu klientiem vajag izteikt kvantitatīvā izteiksmē, liekot uzsvaru uz to, cik klients iegādājoties produktu ieekonomēs naudas līdzekļus un laiku, kā arī darbinieks var dalīties ar pozitīviem piemēriem no citu klientu pieredzes. Svarīga ir atgriezeniskā saite, darbinieks ir piedāvājis klientam atbilstošāko produktu vai pakalpojumu, kurš visprecīzāk atbilst viņa vēlmēm un vajadzībām, savukārt klients ir apmierināts ar iegādāto produktu vai pakalpojumu, kā arī pārdošanas procesa laikā ieguvis jaunu un noderīgu informāciju.…