REKLĀMA KĀ METODE PRODUKTU VIRZĪŠANAI TIRGŪ
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Būtībā reklāma ir tirdznieciskās informācijas sastāvdaļa, kas satur ekonomiska rakstura ziņas. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu, izplatītu informāciju par produktu pārdošanu un propagandētu noteiktas idejas u.tml.1 Reklāmas uzdevumi ir: pieprasījuma radīšana un stimulēšana; preču apgrozījuma palielināšana; realizācijas procesa optimizācija.
Reklāmas vadīšanas procesā ir jāpieņem šādi lēmumi:
jānosaka reklāmas mērķi;
jānosaka reklāmas izmaksas;
jānosaka reklāmas pasniegšanas paņēmiens;
jāizšķiras par masu informācijas līdzekļu izmantošanu.
jānovērtē reklāmas efektivitāte.…