Visbiežākās produktu piegādes problēmas ir pazaudētas preces, bojātas preces, aizkavēta piegāde un nepareizi nogādātas preces.
Ja preci sūta caur mūsu izvēlētu platformu “AliExpress”, tad reizēm piegādes problēmu, piemēram, nosūtīto priekšmetu pazaudēšana vai aizkavēšana, iemesls var būt dabas katastrofas, kari, terorisms un kravas zādzības. Bieži notiek negadījumi, tostarp kuģu avārijas, kravas automašīnu, lidmašīnu un vilcienu avārijas, kas izskaidro preces aizkavēšanos vai bojāšanos. Tomēr ir pieejama apdrošināšana, lai segtu izmaksas. Pirms izvēlas transporta pārvadātāju, jāpārbauda apdrošināšanas nosacījumus, lai pārliecinātos, ka zaudējumi tiek segti, atmaksājot vai nomainot.
Savukārt “ASOS” saskaras ar tādām produktu piegādes problēmām, kā cilvēku kļūdas. Tiek sniegta nepietiekama vai nepareiza informācija par sūtītāju vai saņēmēju, līdz ar to tas var izraisīt preces aizkavēšanos vai nozušanu. Piemēram, preci nosūtīta saskaņā ar norādītajiem datiem, taču nepareizas sniegtās informācijas dēļ tā tika nosūtīta uz nepareizi norādīto vietu. Šādos apstākļos informācija par izsekošanu ir noderīga, tāpēc “ASOS” var pāradresēt sūtījumu paredzētajam adresātam. Patērētājiem būtu jāzina paredzamais piegādes laiks un atbilstoši jāseko pirkumiem.