Vēlos Jums pastāstīt par preces dažādajām iezīmēm: kvalitāti, dizainu, marku un iesaiņojumu. Mans mērķis ir iepazīstināt un apkopot informāciju par A/S “Dzintars” piedāvātajiem smaržūdeņiem.
Uzdevumi:
1.izpētīt, pēc kādiem kritērijiem A/S “Dzintars” izvēlas saviem produktiem tieši tādu dizainu un iesaiņojumu;
2.noskaidrot, kā nosaka, kas būs vislabākais viņu klientam.
Uzņēmuma veiksmīga darbība ir atkarīga, cik vērtīgus produktus tas spēj piedāvāt savam klientam. Tādēļ viens no līdzekļiem, kā piesaistīt esošos un potenciālos klientus ir kvalitāte.
Kvalitāti raksturo :
ilgmūžība;
drošums un precizitāte;
lietošanas vienkāršība;
ātrums; u.c.
Lai gan dažas no tām var novērtēt objektīvi, no mārketinga viedokļa īsto kvalitātes vērtējumu var dot tikai produkta lietotājs – pircējs.
Daudzi uzņēmumi rada jaunus produktus, lai nomainītu novecojušos produkcijas modeļus vai pārspētu konkurentu piedāvājumu. Dažreiz uzņēmumi izgatavo jaunus produkta modeļus, izveidojot esošajiem modeļiem tikai dažas atšķirīgas īpatnības. Piemēram, sulas paka, kuru var atvērt atskrūvējot korķīti, nevis nogriežot pakas stūri. Kvalitāte ir pircēju cerība un ražotāja doto raksturlielumu piepildījums konkrētajā produktā.…