2. Produkta “trīs līmeņi”.
Pirmais līmenis –produkta patēriņa efekts. Pircēji, pērkot produkciju, taupīs laiku un jūtas droši un pārliecināti, jo katrā automašīnā ir 10 drošības spilvenus. Visur varēs būt laikā. Sēžot automašīnā var atslābināties, paklausīt augstas kvalitātes mūziku – jūties it kā ne aiz stūra, bet it kā mājās. Jūs varat novērtēt inženieru meistarību pēc ergonomikas. Tās ir kompānijas galvenais mērķis- lai klienti būtu apmierināti un jūtas aiz stūra drošībā.
Otrais līmenis- reāls produkts.
Kvalitāte- izmantots augstās kvalitātes tērauds
Nozīmīgas iezīmes- tuvās gaismas luktura īpašības, turbīnas izmantošana visos modeļos, enerģijas sitiena aprīšana avārijas gadījumā, pret buksēšanas sistēma, pasīvas drošības sistēma.
Izskats- atkarīgs no veida: sedans, universāls, hetchbeks, kupe. Ražoti gan klasiska stilā, gan modernā un sportiskā.
Trešais līmenis – produkts papildināts ar servisu.
Firma piedāvā gada garantiju. Klients var maksāt skaidra nauda, ar karti, kā arī var noformēt līzingu.