Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:271827
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgs mārketinga elements ir produktu vadīšana. Jo, lai apmierinātu pircēju vajadzības, vispirms jāveic tieši produkta plānošana. Tā ietver uzmanības vēršanu uz produkta īpašībām, dizainam, iesaiņojumam un citiem elementiem.
Svarīga ir noteiktas markas (to saprot kā „brendu”) izstrāde. Produkta plānošanas laikā jādefinē gan produkta jēdziens, gan tā klasifikācija.
Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāja vajadzības (pieprasījumu) un tiek piedāvāts tirgū.1
Pastāv trīs produktu līmeņi:
Pirmais līmenis ir produktu lietošanas vērtība.2
Otrajā līmenī svarīgākās ir tās produkta īpašības, kuras var just ar maņu orgāniem. Tas ietver produktam raksturīgās iezīmes, marku, izskatu, iesaiņojumu, kvalitāti.3
Brends – produkta īpašību kopums, kas nosaka patērētāja izvēli.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1145516
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties