Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:432154
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ārējie noteicošie faktori noieta kanālu izvēlē (patērētāju raksturojums, produkta raksturojums, pieprasījuma raksturojums un atrašanās vieta, konkurences līmenis, tiesiskie regulējumi un vietējā biznesa prakse).
Sadales kanāls iz uzņēmumi, kas izpilda visas funkcijas produktu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam. Veidojot sadales kanālus, vispirms ir jālemj, kam tās funkcijas ir jāizpilda. Ja ražotājs potenciāli ir spējīgs pats organizēt sadales kanālus, tad daudzos gadījumos viņam tas tomēr nebūs izdevīgi, jo daudz efektīvāk ir iegūt naudu specializētos biznesa veidos. Visi dalībnieki jebkurā sadales kanālā izpilda vienu vai vairākas funkcijas: 1
kontaktu dibināšana – sakaru organizēšana un uzturēšana ar potenciāliem pircējiem, darījumu slēgšana;
pārrunu organizēšana – pārrunas, lai vienotos par cenām un citiem līguma paredzētiem noteikumiem ar mērķi nodot īpašumu tiesības uz produktiem;
pētniecības darbs – informācijas vākšana un apstrāde, kura ir nepieciešama sadales procesu plānošanai un īstenošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties