Esošie klienti ir uzņēmuma stabilitātes garants, kas nodrošina paredzamu un vienmērīgu produkcijas noietu. Uzņēmums pārdod savu produkciju vai sniedz pakalpojumus un detalizēti interesējas, pa konkrēto pircēju vajadzībām, uzsvaru liekot uz to, ka katrs pircējs ir unikāls, tādēļ meklē tieši viņam vislabāko variantu. Plānojot savstarpējās attiecības „pircējs-produkts”, uzmanība jāpievērš šādiem produkta raksturlielumiem: pārbaudāmībai, novērojamībai, labumu iegūšanas ātrumam, vienkāršībai, salīdzināmajām priekšrocībām. Pārbaudāmība rāda, kādā mērā pircējs var pārbaudīt produktu tirgū. Produkts, kuru var viegli pārbaudīt, to nenopērkot vai izdarot ierobežotu pirkumu skaitu, pircējam patīk daudz labāk. Iespēja izmēģināt mašīnu pirms pirkšanas, saņemt jauna veida šampūnu u.tml. pārbaudes formas mazina pircēju risku, iegādājoties produktu. Novērojamība rāda, kā produktu iespējams novērot pirms pirkšanas. Pircēji ātrāk pierod pie produktiem, kurus biežāk publiski apspriež. Savukārt, labumu iegūšanas ātrums rāda, cik ilgā laikā pircējs apzinās labumu, ko gūst, lietojot produktu. Tā kā daudzi pircēji orientējas uz tūlītēju efekta gūšanu, produktam šīs vēlmes ir iespējami ātri jāapmierina. Spilgts piemērs-novājēšanas programma, kas sola efektu pēc mēneša būs daudz populārāka nekā programma, kas to sola pēc sešiem mēnešiem.…