Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:680853
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Kvalitātes izpratne    5
1.1.1.  Kvalitātes jēdziens    5
1.1.2.  Kvalitātes līmeņi    10
1.1.3.  Kvalitāte mārketingā    11
1.2.  Kvalitātes vadības sistēmas (KVS)    12
1.2.1.  Kvalitātes administrēšanas sistēma    15
1.2.2.  Kvalitātes nodrošināšanas sistēma    16
1.3.  Kvalitātes pārvaldīšanas sistēma. ISO standarti    17
1.3.1.  ISO 9000: 2000 kvalitātes vadīšanas pamatprincipi    19
2.  Praktiskā daļa    20
2.1.  Uzņēmuma “Latvijas maiznieks” raksturojums    20
2.2.  Produkcijas kvalitātes pilnveidošana    23
2.2.1.  Personāla apmācība    23
2.2.2.  Iepakojuma kvalitātes uzlabošana    24
2.2.3.  Mārketinga pasākumi    26
  Secinājumi un priekšlikumi    30
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Kursa darba izstrādāšanas gaitā autors ir nonācis pie šādiem secinājumiem:
1) Mūsdienu tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma konkurētspēja saistās ar diviem raksturlielumiem – cenas līmeni un produkcijas kvalitāti.
2) Katram pircējam kvalitāte atšķiras un lielā mērā kvalitātes statusu nosaka klienta attieksme pret piedāvāto preci.
3) Kvalitāti raksturo gan mainīgie lielumi (piemēram, krāsa), gan alternatīvie (piemēram, garšīgs vai negaršīgs).
4) Laika gaitā kvalitātes izpratne ir mainījusies: no kvalitātes, kas nosaka preces galarezultātu īpašības, līdz pat kvalitātei, kas nodrošina sadarbību starp patērētāju un uzņēmumu.
5) Kvalitātes līmeni nosaka vairāki faktori: tirgus, likumdošana un ražotāji.
6) Uzņēmumam ir būtiski ievērot kvalitāti mārketingā, lai savai produkcijai piesaistītu arvien jaunus klientus.
7) Pastāv trīs kvalitātes sistēmu veidi: kvalitātes administrēšanas sistēma, kvalitātes nodrošināšanas sistēma un TQM – kvalitātes pilnveidošanas sistēma.
8) Eiropas Savienībā ISO 9000 standarti ir akceptēti kā garants brīvā koptirgus radīšanai.
9) Ar katru gadu “Latvijas maiznieks” apgrozījums palielinās (par svarīgāko faktoru apgrozījuma palielinājumam kalpo uzņēmuma pieaugošā atpazīstamība, kā arī kvalitatīvie produkti).

Kursa darba praktiskās daļas izstrādāšanas gaitā autoram radās daži priekšlikumi, lai atrisinātu “Latvijas maiznieka” kvalitātes pilnveidošanas problēmas:
1) Ir jāīsteno personāla apmācība un jāiegādājas jaunas iekārtas.
2) 2015.g. jāīsteno mārketinga pasākumu rīcības plāns.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1346422
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties