Ļoti laba pētījuma prioritāte ir noteikt apjomu, kādā jūsu pārdotie produkti un piedā¬vātie pakalpojumi attaisno klientu liktās cerības un apmierina viņu vajadzības. Tirgus ir pārplūdināts ar tūkstošiem produktu, kas arvien nāk un iet. Iemesls, kādēļ viņiem nekas neizdodas, ir gaužām vienkāršs. Tiek piedāvāti citi produkti, kurus pārdod la¬bāk, vairāk un lētāk.16
Mārketinga pētījumu priekšlikums.
Kad mārketinga pētījumu mērķis un iespējas ir noformulētas, pētnieki izvēlas veidu, kā vadīt pētījumu. Parasti pētnieki izvēlas formālo pētījumu plānu, kas palīdz viņiem iegādāties visu nepieciešamu informāciju un atbildēt uz mārketinga menedžeru jautājumiem.
Mārketinga pētījumu plāni var būt dažādi. Daži var būt gari un pamatīgi. Daži var būt īsi un vispārīgi. Pētījumu plāna veida izvēle ir daudz atkarīga no sīkumiem, ar kuriem atšķirīgas nodaļas ir aprakstītas.17
Mārketinga pētījumu pamatojums
Mārketinga pētījumi dod daudz labumus, taču tiem ir arī trūkumi. Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi zināt, vai mārketinga pētījumu labumi, tiešām pārsniedz trūkumus. Tas nozīmē, ka jebkuram uzņēmuma ir svarīgs mārketinga pētījumu pamatojums.
Šodien tirgus situācija ļoti strauji mainās. Tāpēc, radās jautājums: vai mārketinga pētījumi var veikt kvalitatīvu darbu ierobežotā laikā periodā? Pastāv dažādi mārketinga pētījumi, kurus var veikt īsā laikā periodā. Ja menedžeris ir ierobežots laika un nevar veikt jaunu mārketinga pētījumu projektu, tādi īslaicīgi pētījumi var piedāvāt svarīgu informāciju par uzņēmumu.18
…