Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:842999
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Eksperimenta mērķis – noskaidrot, dažādu medija- Vidusdaugavas televīzijas, pašreklāmas dizainu ietekmi uz patērētāju, materiālu izvietojuma un krāsu ietekmi uz teksta pamanīšanu.

2.Darba hipotēze: Eksperimenta laikā jāuzzina, kādu reklāmu, to kombināciju TV, audio raidītu jeb presē publicētu, labāk iegaumē dalībnieks. Kā atcerēšanās procesu ietekmē reklāmas vizuāla, audio atspoguļošana, tās apspriešana ar citiem eksperimenta dalībniekiem.
3. Eksperimenta dalībnieki – Jēkabpils pilsētas vai rajona iedzīvotāji, kuri sadalīti četrās eksperimenta grupās, kas atlasītas nejauši, nodrošinot to salīdzināmību, kā arī eksperimenta laikā iegūto datu reprezentativitāti. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1146673
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties