Preses konference ir viens no komunikācijas veidiem, kad runātājs labprāt uzklausa jautājumus un arī atbild uz tiem. Preses konferences ir veiksmīga sabiedrisko attiecību metode tāpēc, ka ar to palīdzību iespējams ātri izplatīt informāciju un uzņēmuma viedokļus masu saziņas līdzekļos. Nav nepieciešams sūtīt aktuālo informāciju katram no masu saziņas līdzekļiem atsevišķi, jo visu ieinteresēto masu saziņas līdzekļu pārstāvji tiek saaicināti kopā.
Preses konferencē komunikācija ir divpusēja. Parasti uzņēmuma pārstāvis saka īsu uzrunu, apraksta aktualitāti vai problēmu un tad aicina žurnālistus un citus klātesošos uzdot viņus interesējošos jautājumus.
Tāpāt kā visas sabiedrisko attiecību metodes, preses konferences var būt vai nu kā aizsardzības līdzeklis, vai arī kā uzbrukuma līdzeklis. Tas ir atkarīgs gan no katra klienta situācijas un sabiedrības noskaņojuma, gan arī no katra uzņēmuma darbības un reakcijas stila. …