Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi. Komunikācijas efekti. Komunikācijas efektu un mērķu mijsakarības

     

    Konspekts5 Mārketings, reklāma

3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:106220
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Produkti, kuri tiek lietoti regulāri, vai, kad runa iet par lojāliem pircēju tipiem, tad vajadzība pēc produktiem ir acīm redzama. Kā piemēram, reklāmas bukletu izplatīšana lielveikalos vai tirdzniecības centros paredz, ka vajadzība pēc produktiem ir acīm redzama un reklāma veicinās konkrētas produkta markas pirkšanu.
Plānojot mārketinga komunikācijas, var arī izvairīties no vajadzības pēc produktiem, arī reti lietojamiem produktiem. Tādiem, kā automobiļu noma, avārijas dienests, ja ir pārliecība, ka patērētājam jau ir tāda vajadzība un konkrēti, lai to apmierinātu, tas izmantos, piemēram, katalogus.
Toties, galvenokārt, kad runa iet par reti lietojamiem produktiem, vajadzētu atgādināt par vajadzībām. Līdz ar to ir jāizvirza noteikts komunikācijas mērķis
Savukārt, kad vajadzība ir vāja vai vajadzības vispār nav, tāds gadījums attiecas uz jaunajiem produktiem vai uz esošo produktu jaunajiem lietotājiem, kuriem vēl nav vajadzības pēc produkta kategorijas. Uzreiz var izvirzīt 2. mērķus4 :
*Motivēt lietot produkta kategoriju, kā piemēram, ceļojumus, automobiļus, mobilos telefonus
*Iegādāties noteiktu produkta marku kategorijas ietvaros, piemēram, ceļojums uz kādu no kūrortiem, kāds pēdēja modeļa automobilis, vai telefons NOKIA.

Produkta (produkta markas) atpazīstamība un atcerēšanās kā komunikācijas mērķis.
Kompetence par produktu vai produkta marku ir pircēja spēja identificēt to produkta kategorijas ietvaros pietiekamā pakāpē, lai izdarītu pirkumu.
Tātad, šī kompetence izpaužas divējādi kā atpazīstamība un kā atcerēšanās.
Atpazīstamība ir pircēja spēja atzīt produkta markas raksturojumus. Tādus kā, logo, krāsas, skaņu, iepakojumu, dizainu u.c.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1135733
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties