Produktu pielāgošanas nepieciešamība starptautiskajā tirgū?
Adaptācija ir process, kurā uzņēmums pielāgo un uzlabo produktu, lai to padarītu saistošāku mērķa tirgū.
Pielāgošanas vajadzības rūpniecības sektorā var pastāvēt pat, ja tās nav acīmredzamas. Piemēram, jaudas rādītāji ir redzami no dažādām perspektīvām dažādās valstīs. Tas attiecināms uz dažādām tehniskām iekārtām, kurām vienā valstī atļautā jauda var atšķirties no citā valstī atļautās. Patēriņa preces parasti pieprasa preču pielāgošanu, augstāka kultūras pamata dēļ. Ieviests patēriņa preču izmaiņu lielums ir atkarīgs ne tikai no kulturālām atšķirībām, bet arī no ekonomiskajiem apstākļiem mērķa tirgū. Zemi ienākumi var radīt spiedienu, lai vienkāršotu produktu, tādējādi padarot to pieejamāku tirgū.
Produkta pielāgošana var būt nepieciešama gadījumos, ja uzņēmums ar konkrētu produktu cenšas iekarot mērķa tirgu, taču panākumi ir neveiksmīgi, jo konkurējoši produkti to uzveic, jo tie ir atbilstošāki konkrētā tirgus pircēju nepieciešamības tendencēm. Piemēram, ja uzņēmums tieši Japānā pārdotu lielu izmēru bikses, tas zaudētu vairāk, nekā tas, kurš pārdotu bikses pielāgotākas japāņu ļaudīm, kas pārsvarā ir nelielas miesasbūves. Tātad, lai izkonkurētu konkurentu produktus, var pielāgot produktu, padarot to pievilcīgāku, atbilstošāku attiecīgajai mērķauditorijai. Ja uzņēmums pārdod produktu, kas neatbilst attiecīgajā tirgū mērķauditorijas vajadzībām un vēlmēm, tas var zaudēt lielus ienākumus, kā arī saskarties ar produktu saražotu pārpalikumu, jo izvēlētājā mērķauditorijā patērētājiem attiecīgais produkts nešķiet ne aktuāls, kā arī ne tik labi izmantojams, kā citi tirgū pieejamie līdzīgie produkti.