Preču politika starptautiskajā tirgū.
Sastapšanās ar klientu vajadzībām un vēlmēm ir galvenais nosacījums veiksmīgam mārketingam; pētniecības atklājumi par tirgus iezīmēm un potenciālu, kas ir jāizmanto, lai noteiktu optimālo pieskaņošanas pakāpi, nepieciešami produktu un produkcijas līnijas relatīvo sasniegumu izmaksu pieaugumam.
Mūsdienu topošais tirgus tiecas ļaut šim novērtējumam iegūt reģionālu vai pat globālu nozīmi. Gan reglamenti, gan patērētāju izturēšanās izmaiņas pieprasa, lai tie un to ietekmes bardzība tiktu ņemti vērā. Adaptēšanos ārzemju tirgos ir jāredz ne tikai kā viena tirgus kontekstā, bet arī kā šīs pārmaiņas var veicināt sadarbību kaut kur citur. Jauna produkta vai produktu līnijas vienības iezīmei ir derīgums plašākā apjomā.
Uzņēmuma starptautisko darījumu pamats ir preces vai pakalpojumi. Uzņēmuma veiksme ir atkarīga no tā, cik labs ir tās produkts vai pakalpojumi un cik labi firma spēj diferencēt produktu no konkurentu piedāvājumiem. Produkti var tikt diferencēti pēc to sastāva, pēc izcelšanās valsts, pēc taustāmām īpatnībām (iepakojums, garantijas).
Potenciālajam pircējam produkts ir pilns komplekts vajadzību apmierināšanas vērtībai. Pircējs pievieno produktam vērtību proporcionāli uztvertajai spējai palīdzēt problēmu risināšanā vai apmierināt vajadzības.…