1. Preces pozicionēšana starptautiskajā tirgū (priekšrocību nodrošināšana salīdzinājumā ar konkurējošajām precēm, preces dzīves cikls un pozicionēšana, preces izcelsmes efekts).
Produkts ir viss, ko tirgū piedāvā iegādei, izmantošanai un patēriņam, lai apmierinātu pircēju vajadzības. Produkts sastāv no materiāliem un nemateriāliem elementiem, kas atšķir to no citiem tirgū esošiem produktiem. Šie elementi var būt dažādi (skat. 1. attēlu). Uzņēmuma panākumi ir atkarīgi no tā, cik produkts vai pakalpojums ir labs un cik labi firma ir spējīga to diferencēt ar tā iepakojuma, kvalitātes u.c. parametru palīdzību. Tā ir produkta pozīciju nostiprināšana, citiem vārdiem sakot, tādu mārketinga pasākumu lietošana, kuri noved pircēju pie stabilām domām par produkta neapšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū. Būtībā šo pasākumu rezultātā, pircējam ir izveidojies kaut kāds asociāciju tīkls, piemēram, Volvo reputācija tiek saistīta ar drošību