Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:771038
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma mērķi un mārketinga darbības – tie ir vispārēji, var tiek, kvalitatīvi cenu veidošanas iekšējie faktori. Turklāt pastāv arī kvantitatīvs iekšējais faktors- izmaksas. Izmaksas ir preču cenu grīda, jo uzņēmumam jāsedz visi ražošanas , sadale un pārdošanas izdevumi, un segšanas avots ir tikai viens- preču pārdošana par noteiktām cenām.
Preču ražošanai un realizācijai ir vajadzīgas pastāvīgas un mainīgas izmaksas.
Pastāvīgās izmaksas (FC) ir izmaksas, kas nemainās, mainoties (palielinoties vai samazinoties) produkta ražošanas apjomam vai realizācijai.
Vidējās pastāvīgās izmaksas (AFC) uz produkta vienību aprēķina, dalot pastāvīgo izmaksu summu ar saražoto (realizēto) produkta daudzumu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties