Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:274896
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
Mārketinga izpratnē cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības veidiem.
Cenu veidošana ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.
Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Galvenie iekšējie faktori ir:
Uzņēmuma un t.sk. mārketinga mērķi. Nosakot optimālas cenas ir sasniedzami pieci uzņēmējdarbības mērķi: nodrošināt izdzīvošanu tirgū; maksimāli palielināt peļņu; iegūt līdera pozīcijas produktu kvalitātes ziņā; nodrošināt lielāko produktu realizācijas apjomu; nodrošināt lielāko tirgus daļu.
Mārketinga stratēģija. Pastāv aktīvo cenu veidošanas stratēģija un pasīvo cenu veidošanas stratēģija. Pie aktīvo cenu veidošanas stratēģijas var pieskaitīt: maksimālo cenu stratēģiju, maksimālo cenu ar turpmāko tās pazemināšanu stratēģiju, zemu cenu stratēģiju, zemu cenu ar turpmāko tās paaugstināšanu stratēģiju, cenu svārstības stratēģiju.
Uzņēmuma izmaksas. Pastāvīgās izmaksas nemainās, līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos (samazināšanos). Mainīgās izmaksas mainās līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos (samazināšanos). Bruto izmaksas ir produkta ražošanas (realizācijas) pastāvīgo un mainīgo izmaksu summa.
Mārketinga darbības organizācija.
Galvenie ārējie faktori ir šādi:
Tirgus tipi pēc konkurences kritērija. Pastāv dažādi tirgus tipi: tīrās konkurences tirgus; monopolistiskās konkurences tirgus; oligopolistiskās konkurences tirgus; tīrā monopola tirgus.
Pieprasījuma elastīgums.
Likumdošana un valsts politika.
Pārējie faktori.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1140032
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties