Darba pienākumi :
Biroja darba organizēšana, tas ir, uzturēt biroja dienas plānojumu;
Nodrošināt efektīvu informācijas plūsmu uzņēmumā. Tas ir- saziņa ar uzņēmuma partneriem un klientiem, atbildēšana uz telefona zvaniem vai savienošana ar kādu no darbiniekiem • Pierakstīt zvanītāja vārdu, zvana laiku, biznesa intereses, kā arī kam zvanīts.
Sekot tiešā priekšnieka rīkojumu izpildei.
Noteikt nākotnes tikšanās un informēt par tām abas iesaistītās puses.
Pārzināt organizācijas struktūru, amatpersonu kompetenci, informācijas plūsmas mehānismu, likumus informācijas aizsardzībā, ētikas prasības, konfidencialitātes nosacījumus.
Ienākošā un izejošā korespondence, sistematizēt informāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites;…