Šī reklāma reklamē sieviešu smaržas. Reklāmā izmantoti ļoti plaši līdzekļi, lai piesaistītu potenciālo patērētāju uzmanību. Šeit netiek praktizēta tādu populāru, metožu izmantošana, kā saukļi, šokēšana, spiediens vai atkārtošana. Šis zīmols ir pietiekami vērtīgs un jau atpazīstms, lai izmantotu tieši šādus reklāmas līdzekļus. Protams, svarīgākais šīs „reklāmas” ierocis ir populārā aktrise, kura piedalās reklāmā. Tas noteikti modinās cilvēkos vēlmi līdzināties publiskai personībai un iegādāties produktu. Otrs, svarīgs šīs reklāmas līdzeklis is asociācijas. Cilvēki, kuri lietojuši smaržas atrodas Parīzē, parfimērijas dzimtenē, mūzika arī raisa patīkamas emocijas. Tas viss rada paralēlas asociācijas ar reklamēto produktu un rosina vēlmi iegādāties to.
Šī reklāma piesaistīja manu uzmanību ar skaisto mūziku un, protams, ar pasaulē slavenās aktrises piedalīšanos. Pirmo reizi šo reklāmu redzēju televīzijā.
Uzskatu, ka reklāmas izmaksas bija diezgan augstas. Pirmkārt, tika izmantoti publiski cilvēki, lai reklamētu zīmolu. Otrkārt, es izlasīju arī to, ka speciāli šai reklāmai tikai veidots arī instrumentāls skaņdarbs. Treškārt, tik izmantota arī specifiska vide – Parīzes centrs, kas noteikti izmaksāja prāvus līdzekļus.
…