Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:888567
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Satura rādītājs    1
2.  Vēroto stundu analīze    2
3.  Vadīto stundu konspekti    9
Darba fragmentsAizvērt

Vēroto stundu analīze
Datums
3.11.2008.
Klase
2.klase
Stunda
Latviešu valoda
Temats
Katram teikumam sava pieturzīme.
Stundas mērķis
Iegūto zināšanu sekmēšana par teikuma pieturzīmēm un tā iedalījumu.
Stundas uzdevumi
1. Mācēt izmantot pareizo pieturzīmi teikuma beigās ( . ? !)
2. Lasīt doto tekstu, vērot attēlu( Zīle, 2.klasei, Valodas gudrības grāmata: 48-49.lpp)
3. Pilnveidot rakstīšanas prasmes.
Secinājumi
Manuprāt, stunda ritēja ļoti raiti, jo skolotāja ir pieredzējusi un vienmēr, kad jūt, ka iestāsies klusuma brīdis, ar jautājumu palīdzību panāk iecerēto rezultātu (skolēnu atbildi).
Es uzskatu, ka stundai pietrūka radošuma un emociju, jo stunda ritēja tikai pēc mācību grāmatas. Es būtu izmantojusi kādu pieturzīmēm bagātu pasaku vai stāstu, kuru varētu izteiksmīgi izlasīt, izspēlēt pa lomām, jo, manuprāt, aktīvi darbojoties skolēniem labāk tas paliks atmiņā, un būs prieks par savu darbiņu.
Mani pārsteidza uzdevums, kad skolotāja skolēniem prasīja izteiksmīgi izlasīt teikumus kā kaķis Riķis skolā niķojās un kliedza. Reti kurš skolēns varēja skaļi, izteiksmīgi izlasīt šos teikumus, bet starpbrīžos, ikdienā viņi tik ļoti labi prot to darīt.
Datums
3.11.2008.
Klase
2. klase
Stunda
Literatūra
Temats
Debess un vārds
Stundas mērķis
Lasītprasmes nostiprināšana
Stundas uzdevumi
1. Pilnveidot lasīšanas prasmi.
2. Lasīt stāstu lomās.
3. Argumentēt savu viedokli.
Secinājumi
Manuprāt, stunda bija interesanta tieši ar to, ka vairāk izteicās un stāstīja tieši skolēni. Skolotāja šajā reizē tikai ar jautājumu palīdzību uzvedināja skolēnus uz attiecīgo tēmu. Skolēni paši stāstīja pasakas, kur, kā personāžs darbojas vārna. Salīdzināja vārnas raksturus katrā pasakā.
Ja es vadītu šo stundu es skolēniem piedāvātu attēlus, fotogrāfijas un enciklopēdijas, kur būtu redzama vārna, jo grāmatā vārna ir zīmēta-vizualizēta, ar zeķēm kājās un lakatu (65.lpp.). Bet vislabāk vārnas raksturu var novērot pie putnu barotavām. To arī reāli varēja izdarīt.
Kad skolēni lasīja stāstu pa lomām un arī izteica savu viedokli, praktiski šajā procesā iesaistījās tikai aktīvākie skolēni. Klusākie skolēni atbildēja tikai tad, kad viņiem ko pajautāja.
Manuprāt, vajadzēja aktīvāk iesaistīt stundā klusākos un kautrīgākos bērnus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1121326
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties