Tirgus segmentēšana - tirgus sadale atsevišķos pircēju segmentos, kam ir atšķirīgas vēlmes un tādēļ nepieciešami dažādi produkti.
Vēlmes ir dažādas - pēc omnibusa metodēm pārbauda segmentu. Ja segmenti vai produkti sāk konkurēt savā starpā, labāk ir paturēt vienu produktu šajā grupā.
Tirgus mērķēšana - katra segmenta novērtēšana un izvēlēto segmentu izvēlēšanās. Faktori, kas var ietekmēt - konkrētā segmenta īpatnības, specifika, nauda. Piemēram, vairāk svīst vīrieši. Potenciāls ir liels, atkārtojamības biežums ir liels, taču dezodorantus viņi nepērk. Tāpēc šī niša ir brīva un nepieciešama liela kopējā tirgus aktivitāte, lai pārliecinātu vīriešu lietot dezodorantu.
Ja izlemjam ka mērķtirgus ir pilnīgi visām sievietēm, tad vajadzīga agresīva reklāma. Labāk ir izlemt, uz kuru segmentu mērķēsim.
Tirgus pozicionēšana - produkta vietas iekarošana pircēju domās attiecībā pret konkurentiem.
Jauna forma - tam jāapaudzē apkārt visas pamatvērtības.
Dažādi cilvēki sagaida dažādas lietas (arī no pulveriem), tāpēc pulveri ir tik daudz un dažādi. Viss atkarīgs, no tā, kurš ienāk pirmais tirgū. …