Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:361385
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai arī tikai 8% vēlētāju savu izvēli izdara pateicoties politiskajai reklāmai, tomēr vairāk nekā 50% vēlētāju izdara savu izvēli pamatojoties uz medijos sniegto informāciju par politiskajiem spēkiem un pašu politisko spēku uzstāšanos medijos. Un tikai 1% savu izvēli izdara balstoties uz līdzšinējo politisko spēku darbību. Kopumā situācija rāda, ka priekšvēlēšanu kampaņai ir nozīmīgākā loma vēlētāju izvēlei, kas, protams, ir nekorekti, jo tiek ievēlēti politiskie spēki, kas izveido veiksmīgāko kampaņu, sludinot aktuālākos un populārākos mērķus un piesaistot populārus cilvēkus, bet to līdzšinējā darbība spēlē minimālu lomu.
Tieši šī iemesla dēļ vairākās Eiropas valstīs ir aizliegta apmaksāta politiskā reklāma (Beļģija, Čehija, Francija, Itālija, Nīderlande, Norvēģija, Portugāle, Zviedrija, Šveice, Lielbritānija)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties