Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:754426
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mediji ir tie, kuri spēj atspoguļot norises. Masu mediju institūciju ekonomiskā situācija izvirza priekšplānā komerciālās, nevis sociālās atbildības funkcijas, pirmsvēlēšanu periodu uzskatot par peļņas “pļaujas laiku”. Reklāmas lielais apjoms ir tendence – žurnālistiskās atbildības mazināšanās, reti piedāvājot kritiskus un analīstiskus materiālus. Joprojām ir aktuālās mediju institūciju iekšējās problēmas- profesionalitātes standartu un ētikas normu izpratne. Ētikas dilemmas izraisa pašu žurnālistu kandidēšanu vēlēšanās. Savukārt slēptās reklāmas pētījums parādījās, ka vairākkārt tie materiāli, kas pēc dažādiem kritērijiem varētu tikt nosaukti par slēpto reklāmu, lielākoties ir neprofesionāli uzrakstīti.1…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties