Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:207986
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tādējādi mārketinga pētījumi palīdz uzņēmumam atbildēt uz šādiem praktiskiem jautājumiem:
- Kas jādara?
- Kā jādara?
- Cik labi to darām?
- Kā to darīt vēl labāk?
Ekonomikas globalizācijas apstākļos mārketinga pētījumu nozīme vēl vairāk palielinās, jo tie mārketinga līmeņi, kas izmantojami vienā tirgū, var būt absolūti nepiemēroti citos. Šajā gadījumā, taupot uz pētījumu rēķina, var ciest lielus zaudējumus, kas nesalīdzināmi pārsniegs gūtos ietaupījumus.
Tā kā tirgus izpēte sniedz atbildes uz visiem jautājumiem, kas saistās ar uzņēmējdarbību, tā ļoti palīdz vadītājiem saprast kādā virzienā savu uzņēmumu veidot, uz ko koncentrēties un kā visu darīt labāk. Ja tirgus izpēte ir bijusi un plāni sastādīti, tad viņiem nenoliedzami menedžmentā ir noderīgas sekojošas priekšrocības:
- Organizācijas vietas un lomas tirgū apzināšanās, galveno mērķu skaidra formulēšana;
- Mērķu hierarhijas veidošana;
- Iekšējās un ārējās vides ietekmējošo faktoru izprašana;
- Darbības alternatīvu novērtēšana un optimāla izvēle;
- Darbinieku iesaistīšana organizācijas darbībā;
- Resursu sadale.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties