Uzdevuma apraksts – Kopīgi turpinam ik rīta rituālus. Sasveicinamies, noskaidrojam, datumu, mēnesi, gadu, gadalaiku, laikapstākļus un pulksteni. Audzinātāja ievada attiecīgajā aktivitātes virzienā, pārunā interesējošo un uzklausa bērnu idejas, iepazīstina ar veicamajiem darbiem. Tālāk audzinātāja demonstrē dažādus attēlus un video par maizes tapšanu. Iepazīstina ar maizes veidošanas sastāvdaļām, mudina bērnus domāt par to, kur vēl uzturā izmantojam maizi (bulciņās,pīrāgos, visādos citos maizes veidos). Iepriekš skolotāja sagatavo lapiņas, kur rakstīts, ka katrs bērns kaut ko atnes – piem. – Jānis atnes 100.grami holandes siera, Pēteris atnes 100. grami žāvētās gaļas un vienu piena šokolādi saldajiem pīrāgiem, utt. Tālāk bērni ir atnesuši nepieciešamās sastāvdaļas pīrāgu cepšanai. Bērni tiek sadalīti četrās grupās. Pirmā grupa lauž šokolādes pa gabaliņiem, otrā grupa ir atbildīga par siera rīvēšanu, trešā grupa griež gaļu mazos gabaliņos, savukārt ceturtā grupa rullē mīklu. Skolotājas uzrauga un palīdz darba procesa norisē.…