5.3. Rotaļnodarbības
galvenā daļa
(bērnu pieredzes aktivizēšana, diskusijas, grupēšana, jaunu zināšanu, prasmju apguve bērna patstāvīgajā darbībā individuāli, pārī, grupā, individuālās darba uzdevumu lapas, veicamo darbu kartes)
Skolotāja aicina bērnus pie galdiem. Skolotāja demonstrē, kā sadalīt papīra šķīvi 6 daļas, aicinot bērnus sadalīt ar savus šķīvīšus 6 daļās, nostiprinot skaitīšanas iemaņas ,,6” apjomā.
Skolotāja demonstrē, kā katrā iedaļā iezīmēt atbilstošus laika apstākļu simbolus, lai veicot vērojumus, varētu ar knaģi atlikt novērotos laika apstākļus aicinot bērnus izvēlēties pašiem krāsas, zīmējot krāsainus darbus.
…