Pedagoģiskās darbības analīze
Prakses laikā bieži vien nācās uzdevumus mainīt vai kaut ko papildināt, vai arī pavisam otrādi, kaut ko sastādīt vieglāku, jo bija jauktā tipa grupiņa. Mazākie bēri jau ir pieraduši skatīties, ko lielie dara un darīt līdzi, bet ne vienmēr tas sanāk. Uzdevumi, kur bija jāsagatavo figūras no aplikāciju papīra, lielie bēri grieza paši, bet mazākajiem jau figūras bija sagatavotas. Kā arī uzdevumos, kur no noteikta skaita figūru bija jāizveido kaut kas, mazajiem jau dažas detaļas bija pielīmētas, lai uzdevums būtu vieglāks.
Dažās prakses dienās īsti nesanāca sasaistīt visus mācību priekšmetus, lai tēma ietu plūstoši. Tā kā daži mazie ir tikko sākuši runāt, arī ar uzdevumiem par vārdu krājuma papildināšanu, vārdu krājums tika papildināts ar vienu diviem vārdiem, kas tika atkārtots katru dienu, ar piemēru parādīšanu, kā arī ar atpazīšanu.
Prakses laikā tika arī izmatoti grupu darbi. Pārsvarā bērni strādāja individuāli.
…