Kampaņas mērķa auditorija bija pilnīgi visi automašīnu vadītāji, īpaši tie, kuri īsti neapzinās, kādas sekas var būt braukšanai alkohola reibumā. Tāpat mērķa auditorija bija automašīnu vadītāju draugi, radi un paziņas, kas kampaņas ietekmē varētu norādīt uz tuvinieku nepareizo rīcību, un atturēt viņus no braukšanas reibumā.
Satiksmes drošības kampaņa Skarbās Jāņu dziesmas risināja tendenci autovadītājiem pārvērtēt savas spējas, kā arī nenovērtēt braukšanas dzērumā bīstamību.
Skarbās Jāņu dziesmas patērētājiem nodeva vienu, toties ļoti iespaidīgu ziņojumu – braukšana reibumā var beigties ar nāvi. Kampaņā tika izmantoti dažādi tēli – ārsti, policisti un kaprači. Kampaņas laikā Skarbās Jāņu dziesmas bija dzirdamas TV un radio klipos, kā arī pirmsjāņu policijas reidā tautasdziesmas no Skarbo Jāņu dziesmu izlases dziedāja arī Suitu sievas, apdziedot katru uz ceļa apturēto satiksmes drošības pārkāpēju.…