Pasaulē ir 6,4 miljardi iedzīvotāju, katram no viņiem ir dažādi uzskati un viedokļi , līdz ar to nav brīnums, ka pirkšanas lēmumu pieņemšana ir grūts un ļoti atbildīgs uzdevums, kuram cilvēki velta daudz laika. Ļoti lielā mērā pirkšanas lēmuma pieņemšana ir atkarīga no cilvēka materiālā stāvokļa, kā arī piedāvātajām alternatīvām, jo vairāk alternatīvu , jo ilgāks laiks paiet, lai izvēlētos sev vispiemērotāko preci. Patērētāju lēmumu pieņemšanu ietekmē iepriekšēja pieredze , kas atstāj spilgtas pēdas produkta izvēlē, kā zināms cilvēki reti kad uzsver un liela labās lietas produktos, bet nekad neaizmirst par savu rūgto pieredzi, piemēram, ieejot veikalā un iegādājoties kādu jaunu kleitu tikko atvērtā veikalā mēs nedodamies un nestāstām visiem cik labs veikals, kāda jauka apkalpošana , bet tiklīdz esam iegādājušies , kādus zābakus , kuri pēc dažām dienām ir saplīsuši, un veikalā preci atpakaļ nav paņēmuši , to uzzini visi mūsu draugi un paziņas, jo šo sāpīgo notikumu, mēs atceramies ilgāk, tas paliek zemapziņā un tiklīdz tiek pieminēts konkrētais veikals mūsos parādās nicinājums, un stāsts tiek stāstīts no jauna. Protams cilvēkus ietekmē arī materiālais stāvoklis kurā viņš atrodas, līdz ar to arī prasības , šādam cilvēkam interesē , cik maksā konkrētā prece, un cik ilgi tā kalpos, jo ja patērētājs nevar atļauties produktu, viņš ilgāk meklēs alternatīvas , kā arī centīsies iegādāties preci , kas kalpos ilgāku laika posmu, iespējams nepievēršot uzmanību vizuālajam izskatam. …