Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:757282
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāja aktivitāte informācijas meklēšanā:
retrospektīvā aptauja (pagātnes notikumu secības atjaunošana);
novērošana. [1]
Informācijas uztveres īpatnības
Informācijas pārbagātībā cilvēks galvenokārt uztver aktuālu, vērtīgu un nepieciešamu informāciju, bet viss ikdienišķais kļūst neinteresants un mazsvarīgs.
Informācijas vērtību cilvēka uztverē ietekmē tas, kādas ir ar to saistītās emocijas. Jo spēcīgākas emocijas tā izsauc (gan pozitīvas, gan negatīvas), jo informācija ir vērtīgāka.
Cilvēks labāk iegaumē ar spēcīgiem emocionāliem pārdzīvojumiem saistītu informāciju; ar pozitīviem, lai emocijas varētu atkārtoties; ar negatīviem – lai nepieļautu to atkārtošanos.
Pozitīvas emocijas paaugstina ticamību informācijai un samazina cilvēku kritisko attieksmi pret to. Negatīvas emocijas samazina uzticību informācijas patiesumam un palielina kritiku.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1130334
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties