Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:127933
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ne vienmēr pirkuma nodomi izpildās, jo patērētāji vienmēr saskaras ar nepareizu izvēli pirkšanas procesa šādos punktos: Vai pirkt? Kad pirkt? Ko pirkt? Kā pirkt? Daudzi faktori var iejaukties, un te ir daži piemēri:
Motivācijas maiņa – aktivizētā vajadzība tiek izpildīta citos ceļos vai citas vajadzības top par dominējošām;
Apstākļu maiņa – ekonomiskā apsvēršana vai citi faktori pirkumu padara nesaprātīgu šajos punktos.
Jauna informācija – iepriekšējās alternatīvas novērtējums izrādījās nepietiekošs.
Alternatīvas vēlēšanās nav ilgi derīga – neparedzēts trūkums.
Pirkšanas nodomu var iedalīt 3 pirkumos:
Ieplānots pirkums – viss iepriekš ieplānots pirms jau ierodas veikalā gan produkta, gan tā marka ir izvēlēti jau pirms pirkšanas.
Daļēji ieplānots pirkums – produkta pirkšana ir iepriekš plānota, bet tās markas izvēle notiek pirkšanas vietā.
Neplānots pirkums – to pērk bez īpaša nodoma, bez jebkādas meklēšanas, kā arī preces, kuras iegādājas aiz pēkšņas, neparedzētas vajadzības. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1137971
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties