Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:988092
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ļoti svarīgi ir izzināt pircēja uzvedības īpatnības. Kāpēc viņš iegādājas tieši tās firmas produktu nevis kādas citas, kaut gan reklāmas kampaņas abiem ir bijušas veiksmīgas. Šeit ir jāapskata vairāki iemesli, kas tieši piesaista pie esošā produkta. Kā pirmo mēs varētu minēt motivāciju, kura katram indivīdam ir savādāka. Cilvēkam vienlaikus eksistē daudzas vajadzības un tas ir grūti – noteikt, kura ir visnepieciešamākā esošajā brīdī. Dažas no tām ir bioloģiskas kā, piemēram, slāpes vai izsalkums, dažas ir psiholoģiskas – tās, kas izjūtamas kā vēlme pēc apkārtējo atzinības, apbrīnas, pieķeršanās. Taču vairums no šīm vajadzībām nav pietiekami spēcīgas, lai noteiktu personas izturēšanos katrā laika momentā. Savukārt, vajadzība kļūst par motīvu tad, kad tā sasniegusi nepieciešamo intensitātes pakāpi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1129782
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties