Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:121184
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tieši tāpēc ir nepieciešams izpētīt pircēja rīcību tirgū. Neskatoties uz to, ka tas ir svarīgi, izpētīt pircēju rīcību ir samērā sarežģīti. Jo pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Mārketingā ir svarīgi modelēt viņa rīcību. Faktiski modelis atspoguļo reālas parādības, un tāpēc palīdz izskaidrot pircēju rīcību.
Cilvēki ir ļoti dažādi, tie cits no cita atšķiras pēc vecuma, ienākuma līmeņa, izglītības līmeņa utt. Mārketinga speciālistiem ir jāprot tos grupēt pēc viņu vajadzībām.
Katru produkta ražotāju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū, jo tādējādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1120247
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties