Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:228414
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Faktoru, kas ietekmē pircēju pirktspēju, ir daudz un katram patērētājam tie var būt atsevišķi, individuāli. Ir divi faktori, kas ir vispopulārākie un visietekmējošākie, tie ir:
a)Ienākuma efekts – cenām ceļoties, nevar nopirkt vairs vēlamās lietas.
b)Aizstājamības efekts – vairums patērētāji izvēlas tādā paša tipa lētākas preces vai līdzīgas, lai ietaupītu.2
Cits autors uzsver vēl divas lietas, kas ietekmē patērētāju pirktspēju. Šie faktori ir vairāk uz individuāliem patērētājiem. Šie faktori ir:
a)Tirgus pieprasījums – konkrētajā brīdī pērk konkrētas preces. Piemēram, pirms ziemassvētkiem visi pērk dāvanas.
b)Gifena paradokss – nozīmē, piemēram, par lētu naudu torti nepirks, jo tā būs nebaudāma, bet par ļoti aukstu cenu arī nepirks, jo nevarēs atļauties, tāpēc ir jābūt sabalansētai baudāmībai un cenai.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1233335
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties