Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:975927
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Varat arī paturpināt sarunu ar tādiem jautājumiem kā „Kas būtu nepieciešams, lai jūs to novērtētu ar desmit?”
5.Aiciniet klientu atgriezties. Tas jādara adekvāti. „Bija jauki jūs satikt, priecāsimies redzēt jūs atkal. Ja jums ienāk prātā kaut kas, ko mēs būtu varējuši izdarīt labāk, piezvaniet uz numuru ...... un vaicājiet pēc manis.” Ja tas šķiet pārāk gari, sakiet: „Mani sauc.... Lūdzu, vaicājiet pēc manis, kad atkal pie mums iegriezīsieties.” Varat arī pateikt, ka „bija patīkami jūs apkalpot. Nāciet vēl un vaicājiet pēc manis, ......”
Pašas grūtākās problēmas mūsu sabiedrībā bieži ir atrisināmas vienkāršākajos veidos. Lūk, ir piecas lietas, ko varat ieviest jau tūlīt. Klientu apkalpošana nav sarežģīta. Tas ir vienkāršs bizness. Mēs to mēdzam sarežģīt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1332124
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties