Kopsavilkums.
Kontakts ar indivīdu izveidojas ļoti labs, viegls. Nebija neērta situācija.
Darba tempu uzsāka ļoti raiti, nebija nepieciešams iestrādes laiks. Jutās labi, no sākuma bija nebija nogurums, tas parādījās testēšanas vidū, kad tika ievērota arī pauze atpūtai. Pirms testēšanas bija saruna, ka šie testi man ir nepieciešami skolai un bija gatavs un motivēts man palīdzēt. Bija arī interese par testiem, īpaši tad, kad uzslavēju viņu par labiem rezultātiem. Tad parādījās vēl lielāka motivācija uz labiem rezultātiem.
Emocijas bija stabilas, netika paustas negācijas, ja kaut kas ne tā sanāca.
Uzmanības raksturojums: Ir augsts uzmanības noturības un produktivitātes līmenis. Kā arī laba koncentrācijas spēja. Ir pietiekoši liels uzmanības apjoms, un informācija tiek apstrādāta ātri.
Ir ļoti labas pārslēgšanās spējas, tā noris viegli. Labi pārslēdz uzmanību no viena objekta uz otru.
Atmiņas raksturojums: ļoti labi attīstīta īslaicīgā un ilglaicīgā atmiņa. Piemīt asociatīvā, loģiskā, mehāniskā un dzirdes atmiņa.
Labas analīzes un sintēzes spējas.
Domāšanas raksturojums: Labas abstrahēšanas spējas, dominē abstraktā domāšana, taču labi attīstīta arī vispārinošās domāšanas pazīmes. Attīstītas analīzes un sintēzes spējas.
Domāšana ir elastīga.
Uzdevumi tiek pildīti precīzi pēc norādēm.
Ir laba telpas uztvere, uzskatāmi tēlainā domāšana, kā arī uzmanības spējas.
Ļoti labi attīstītu spēja analizēt objekta iekšējo telpisko struktūru un ļoti labi attīstīta telpisko attiecību analīze un sintēze.
Iespējamas grūtības var sagādāt detaļu sintēze.
Kopumā indivīdam ir labi attīstīta uztvere, uzmanība, domāšana un atmiņa. Spēj ātri pielāgoties un skaidri saprot norādes. Bija viegli strādāt ar testējamo un testēšana noritēja ļoti raiti.
…