Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:889261
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pietiek tikai pieaugušajam asi iejaukties rotaļā, apspiest bērna iniciatīvu, un bērns zaudē interesi, tā var izjukt. Viņš pārstāj rotaļāties Tādēļ līdzdarbība nedrīkst traucēt bērna rotaļāšanos.
Radošo rotaļu vadībā svarīgi ir ievērot, ka rotaļa ir centrēta uz bērnu, tā nevar būt strikti izteikts metodiku klāsts. Taču ievērojamas šādas pamatnostādnes:
tā ir iekšējās pasaules izpratne;
cieņa pret bērnu;
tā ir ticība viņam, viņa individualitātes atbalsts, [2].
D. Dzintere uzsver, ka tātad pastāv zināma saistība starp pieaugušā bērnības rotaļām, prasmi tajās iedziļināties un viņa attieksmi pret rotaļām. Bērna pašapziņu veicina pieaugušā piedalīšanās rotaļās, atbalsts, padoms, ieteikums, aizrādījums, [1].
Pēc autoru uzskatiem, pieaugušam bērnu rotaļā ir liela nozīme, bet tikai tad, kad pieaugušais nepārkāpj pāri rotaļas robežas līknei, kur ir bērna teritorija. Ja pieaugušais nav emocionāli līdzsvarots, labāk rotaļā neiestāties.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties